Reklamačný poriadok

REKLAMÁCIE, VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU

Podrobný popis postupu a požiadaviek pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach. Nižšie uvádzame niekoľko užitočných informácií. 

REKLAMÁCIA TOVARU:

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám, bohužiaľ, nebudeme môcť uznať predovšetkým v týchto prípadoch:

  • tovar sa použil na iný účel, ako bol určený,
  • úprava a zásahy do štruktúry výrobku,
  • bežné opotrebovanie,
  • údržba v rozpore s návodom a pokynmi na štítku (čistiace, žehliace a sušiace postupy),
  • zanedbanie starostlivosti o výrobok,
  • reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci (parfum, cigaretový dym, atď.),
  • mechanické poškodenie tovaru, ktoré vzniklo neopatrnou manipuláciou.

Robíme všetko pre to, aby ste boli s kvalitou nášho tovaru spokojní! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy.

VÝMENA TOVARU:

Nesedí Vám doručený tovar? Nevadí! Zákonom je daná lehota na vrátanie/výmenu tovaru 14 dní a my Vám taktiež garantujeme výmenu veľkosti, pripadne výmenu za akýkoľvek iný tovar. Podmienky pre výmenu nájdete v našich obchodných podmienkach.

VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY):

V prípade, že nebudete s tovarom spokojní, môžete ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č. 40/1964 zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. 

PODMIENKY VÝMENY A VRÁTENIA TOVARU

Pri výmene alebo vrátení nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:

  • vrátiť tovar kompletný, v nepoškodenom a pôvodnom obale,
  • vrátiť tovar nepoužitý, bez nežiadúceho zápachu (cigaretový dym, parfum a pod.), nepoškodený a s visačkami,
  • k tovaru musí byť priložená kópia faktúry a vyplnený reklamačný formulár,
  • spodnú bielizeň a plavky, bohužiaľ, nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov,
  • na tovar, ktorý nám zašlete, nesmie byť vystavená žiadna dobierková suma.

 

AKO POSTUPOVAŤ?

Odporúčaný postup pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru:

  • Pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru pripojte k tovaru vyplnený reklamačný formulár, v ktorom uveďte, či žiadate tovar reklamovať, vymeniť, alebo vrátiť. Reklamačný formulár si môžete stiahnuť nižšie:

 

stiahnuť REKLAMAČNÝ FORMULÁR

 

  • Popíšte vadu tovaru. Ak sa jedná o nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť podľa zákona do 14 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť Vaše číslo účtu v tvare IBAN, prípadne katalógové číslo produktu, za ktorý chcete pôvodne objednaný tovar vymeniť.
  • Tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom zašlite bez dobierky na adresu:

           
Adresa na odoslanie reklamácie, vrátenie alebo výmenu tovaru:

Vision Builders, s.r.o., Dlhý rad 1595/21, 08501 Bardejov 

  • O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, SMS alebo telefonicky.
  • V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.